Followers

Sunday 11 December 2011

ape cite?

assalamualaikum..
hye readers..

sedang aku termenung di beranda rumah ku..
tiba-tiba HENPONku berbunyi..
siapakah????
bile tgok nam..
"HAFIZAN"
rase mcm malaz jew nk angkat..
tapi kenelah jugak angktkan..
kesian dye..
da la ary2nye mesej pown aku xrply..
sorie ye sayang..
kredit saya bukan untuk awakk
*joking*
(puake mulut u nyahhhh)
saya tiada kredit la tyme 2...
jangan sala paham ye SAYANGGGGG..
mau taw siapakah gerangan orang yunk MENALIPON aku tuhh????
sepesialkah orang ituhhhhh????
dari cerok manakah datangnya orang ituhhhhh???
DARI PELENET MANAKAH???

hmm,awak awkk...
itew xtaw nk cite ape psal awk nie..
itew xknal awk sangat la wakk
hmm,tp xpe..
pasal awk mntak kan..
itew try jgk cite psal awk erk sayang..

hey readers..
nk taw dye nie sape????
SEBENOW-BENOWnye
aku ngan dye nie xde la knal sangat..
kenal pown cmtu-camtu jew..
knal pown lam FESBUK jew kot..
maknenye kami nie boleyh dikatekan CINTA MUKA BUKU..
sweet tak kami???
bhahahhaa..
dye dok jaoh dari aku..
kat perak nun haa..
jauh kan..
HEY READERS..
PERCAYAKAH ANDA DENGAN PERCINTAAN JARAK JAUH???
adakah anda macam kami nie???
hahaha..
meyh sini aku cite cmne aku nye PERCINTAAN JARAK JAUH dengan siDIA...
SANAT SUWIEEETTTT..
kami bermule dari FESBUKK berakhir dengan teettttt..
aku pown xtaw la nk ckp camne..
TERGANTUNG!
itulah kami..
suwiiieettt takk..
at laz kami hanyelah berkawan sampai la nie..
(^_*)
bende yunk pling aku suke ngan mamat sorang nie tang SUARE dye..
sangat la sweeettttttt kannnnn..
CAIR DEN DONGA EA..
bagi aku dye ni seorang yunk sgt baek..
sbb tyme aku cple ngan dye nie dlam mase yunk same aku cple ngan org lennn..
*PLAYEZ RUPENYE KAU NIE PEREMPUAN*
tapi ni sume dulu..
budak-budak lagikan..
tak matang..
skunk da x da..
jahat kan saye nie wakkkk..
tapi tyme 2 awk xmara pown kann..
awk diamkan diri jew kan..
sian awak..
CINTE AWAK DIPERMAINKAN OLEH PEREMPUAN YANG JAHAT MACAM SAYE NIE KANN..
sebab 2 la saye kate awk nie bekk..
(^_*)

xpe wakk saye taw awk akan dpt org yunk lg bek dari saye..
kite BE FRIEND je keyhh..


itew sayang awk as a friend jew keyhhh..
tak boleyhh lebeyh-lebeyhh..
nnty adek itew mara..
*gelabahkan*

HEY AWAK..
awk ingt bile kite contact blek selepaz awak diamkan diri awk????
klo xingt meyh saye ingt kan..
awk ingt tyme kite exam SAINS???
saye cntact awk balik kann..
tak malukan saye nie..
da wat owg mcm 2 ttbe cntct blekk..
hahhaa..
ADE AKU KISAH???
korang nk ckp ape ckp la..
mulot korang kannnn..
hmm,tyme 2 itew cll awk tp awk xangkt..
alasan awk..
AWAK TENGAH MENTELAAH BUKU KANNN..
bab 2 xleyh angkat...
ape2 je la wakk..
yunk pentg skunk nie awk da jd kawan saye blekkk..
sayasukasayasuka


HAHA,suda tibe masanya saya mengumumkan siapakah gerangan tuan punya badan yang saya critakan ini..inilah dye percintaan jarak jauh yang xjadi dgn saye...

HAFIZAN ZAINAL
COMELLKANN???
(^_*)
KORANG ADE????

hey PJAN



P/S:jangan marah erk sayang



peace and love!